Thursday, March 4, 2010

Pelajar harapan bangsa




Halamak. aku tengah bosan sebenarnya. Penat buat kerja woo. Jangan maki maki aku ya.

28 comments:

Siti Nur Aminah said...

pergi study la weh..fokus

deus X machina said...

rasa nak pelempang jek

Anonymous said...

seriously, DONT get a life, DONT get laid.

-ring-

HEROICzero said...

aik lain plak si ame neh.. haha!

nand nasyari said...

wehh..meh cni aku lempang kau laju2..
pg stadi la..dah la ko ponteng klas.. ngok..ngok..ngokk..!!!







































t, aku report kt Dr. Kamal.. Biar dye tanak ngaku ko dak civil..hahaahah ;D

Muhd said...

siti: ok

deus X: aku tepis je. hebat kan?haha

Ring: kau kne kreatif sket la buat slogan kata. aku kasi contoh. "weh bro..belajar la rajin2. jgn seperti melukut di tepi gantang" ..best tak?

heroic: biasa ar ring. ada tgh angau. cam kau gak

nand2: ponteng kelas ok lagi. jangan curi tulang time keje sambil peluk tedibear..hehe
papehal pon pelempang kau tak laju la ;p

Muhd said...

alamak.aku terreply guna account mber aku.hehe

bapak ahh.aku tak nampak pon komen kau yg tersorok bwh2 tu..hehehe

ape barang dr.kamal. skang ir.marlinda plak..wooooo ;p

-mr.shcomey

Anonymous said...

shit.aku tersalah pilih lagi tadi.

-mr.shcomey.

Tulip said...

hahaha...comey bebenor...

~NajiLaA~ said...

motif gamba2 begini pls?hahaha.. ;D

Anonymous said...

dale, x layak dale. haha

-ring-

HEROICzero said...

wakakaka sial oh ring

aku said...

ok tak maki

kesian kau kan.sejak bila jadi mcm ni weh?

aku said...

ok tak maki

kesian kau kan.sejak bila jadi mcm ni weh?

Mr. Shcomey™ said...

tulip: sape comey? heh

najilaa: ni adalah hasil bila tak penah studi tiba2 nak studi.haha

heroic ngn ring: aku majok ngn korang..

aku: jadi camne? hehe

HEROICzero said...

aiseh~ ame duh... bukan aku

Mr. Shcomey™ said...

ahhhh..same je korang. tak single la katakann...

aku said...

jd camni lah..makin chubby seh
sewrius chubby gila!
malik noor jauh lg ni.

Mr. Shcomey™ said...

cisss.sabar la.baru buat perut.muka belum lagi.haha

Ribena said...

Woahhh, kepada rakan Mr Schomey, jangan pinjam pen tu dah, bahaha :P

Mr. Shcomey™ said...

ribena: haha..ciss. da basuh kot..kot..

Anonymous said...

hahaha...xdee 1 pon komen yg xngutuk mu.. hahah..nice!! :P pengotor............ :P

Mr. Shcomey™ said...

mcm kenal je anon ni. mu lagi pengotor.korek ngn tangan.aku pakai pen je.hehe

nand nasyari said...

apesal lak ir marlinda..? dye hOD ke skg..?





mane ko tau lempang aku xlaju..meh cni aku kasi try dulu..hahaha ;D

Mr. Shcomey™ said...

yela.dia dah gulingkan dr.kamal.haha..aku pon taktaw dr.kamal g mane skang.

ermm..aku ok je kalau kau nak try. tp nnt kau jgn kecewa plak asek tak kena je. aku tak pandai nak pujuk orang yg tgh kecewa ni.hehe

nand nasyari said...

larat plak si marlinda tu gulingkan dr kamal..hahaha.. ;D
tp de kamal lg best wohh compare ngn ir marlinda..woot..woot~




blah r..kompem kenenye..ko tggu je la.. giloss!!~ ;D

*Miss Geli^ said...

keji!

nurul nadia said...

sengal siot kau..