Saturday, November 21, 2009

Pfftttt!!


haihh. kecewa gila aku petang td. disebabkan kecuaian aku. aku kerugian besar minggu ni. minggu yang patutnya aku kaut untung gilak-gilak punya. tapi disebabkan lalai,leka,cuai dan kata-kata yang seumpama darinya, aku telah merana. merana yang menyebabkan kekesalan berpanjangan.
kekesalan yang menyebabkan aku berulang2 kali menepuk dahi aku. Berulang-ulang kali menepuk dahi menyebabkan aku pening. Pening menyebabkan aku kurang waras ketika ini.

Mahu saja aku carutkan didalam hati. Kenapa kau tutup cepat sangat bodoh?? Bukan patutnya pukul 7 ke? ke itu untuk tahun lepas? keliru aku keliru! ahh..! mendidih betul hati aku.

Aku cuba bersabar dan cuba mencari jalan penyelesaian. Hampa. Tiada apa lagi yang boleh aku lakukan. Sekali ia ditutup, tidak lagi akan dibuka hingga ke minggu seterusnya. Kesilapan kali ini memberi impak yang besar. habis. habislah aku akan ditertawakan. mungkin aku akan keciciran minggu ini. misi yang agak sukar untuk aku mengejar mereka nanti. kecewa.

Aku menadah tangan lalu berdoa agar aku tidak lagi mengulangi kesilapan ini lagi. habis la point aku weh. tak tukar lampard ngan van persie mmg cilake sungguh. dah tu everton,hull, ngn blackburn main 2x plak minggu ni..aduhh..rugi gile....!! cait!

10 comments:

RinG said...

bangang. mati2 aku igt ko telepas beli nombor ekoq

Mr. Shcomey™ said...

hehe..sorang da kena..

silence musica said...

x terkena pun~ :P

Mr. Shcomey™ said...

elehh..ye2 je zati oii

HEROICzero said...

nasib baek everton x maen gempaq, kalo x MU kalah kot malam tuh..

so sepatut nye ko bersyukur..

Alhamdulillah....

RinG said...

apehal ko islamic smacam je ni dale? slalu pasal bola main lepas je. haha

silence musica said...

sbb man u mng dia jadi islamic sikit. cuba man u kalah tgk..

Mr. Shcomey™ said...

korang ni..pantang nampak d other side of adil betol.biar kan die..

HEROICzero said...

Astaghfirullah...

HEROICzero said...

d other side of Adil... haha Mr.Schomey, terbaikkkkkkkkk~