Tuesday, December 1, 2009

Selsema Khinzir

Aku sendiri perasan yang aku cukup bagus malas nak menaip sekarang. Jarang2 nak update. Yela. Tade ape yang menarik, nak cerita ape kan.

Semalam lepak dengan en heroic. saje je nak berjumpa dengan die. sempena hari lahir dia la katakan. Banyak betol borak. Kalau x pandai nak tengok jam, agaknye subuh baru habis. Nasib baik la abes borak 5.30pagi je. Pastu singgah rumah dia kejap sebab nak lawan PES2010. Hmm.lupakan saje pasal ape jadi kat game tuh.

Oh ye. sesi persekolahan pembelajaran kat uniten ni dah bermula. Boleh la aku buat2 busy sekarang. Rajin kan? kan? Eh.pasal result pon, kita lupakan ye.


*sekadar hiasan*

Sekarang dah masuk bulan 12. Tinggal lagi sebulan, tahun 2009 ni akan meninggalkan kita. Agak2 nya ade x orang bodoh/bengap/baghal dah bunuh diri takut nak lalui 2012? Sedih la pulak nak tinggalkan 2009 ni. Padahal aku rase cam baru je lagi aku sambut new year aritu. Kejap betol.Kan? Kan?

2009. Tahun yang paling getir dalam hidup aku.macam2 jadi woo. siot tol.
Pepatah yang sesuai untuk kesah tahun ini:
Jatuh. Bangun. Dan Jatuh kembali. Aku tetap akan cuba untuk bangun kembali. Tidak kira berapa ramai yang suka dan ketawakan aku. Aku tetap bangun dan berjalan kehadapan tanpa ragu2. Sambil sapu seluar aku yang kotor kat buntut.

sekian.

3 comments:

HEROICzero said...

haha bila kalah, tak nak citer.. cam sial.. hahaha.. xpe2, aku rahsiakan.. =)

aku xtaw aku lambat pikap ke ape ke, tapi, ape kene mengene tajuk ngn post ko neh?

silence musica said...

mmg tajuk x berkaitan dgn cerita. pfft!

Wanturd™ said...

hehe