Friday, October 9, 2009

oh babaayyy..

kadang kala bila kita rindukan seseorang, kita hanya sekadar menyakiti diri kita sendiri sahaja..

kadang kala bila kita perlukan seseorang, kita baru mengerti bahawa kita tiada sesiapa..

kadang kala bila kita kesunyian, baru kita tahu yang kawan itu berharga..

kadang kala bila kita cuba memaafkan, baru kita tahu maaf di mulut tidak seberapa berbanding memaafkan di hati..

kadang kala bila kita bercinta, kita akan jadi bodoh tanpa kita sedari..

kadang kala bila kita bahagia, kita terlupa menghargai kebahagiaan itu sementara ia masih ada.....

sedar atau tidak, kita sentiasa melakukan kesilapan yang kita tidak sedari..

sedar atau tidak, kita tidak mungkin dapat undurkan masa untuk memadamkan kesalahan kita..

sedar atau tidak, kita sentiasa mengharapkan 'yang dulu' itu kembali memaafkan kesalahan kita..

sedar atau tidak, kita sentiasa mengharapkan keajaiban berlaku untuk kita...
dan sedar atau tidak, kita telah berharap kepada sesuatu yang sia-sia sahaja..













sedar atau tidak.korang dah baca apa yang korang x suka/suka baca..

9 comments:

silence musica said...

betul lah. tp kalau boleh, xyah lar kan terlalu mengharapkan sesape sgt. ntn kecewa. sigh..

HEROICzero said...

sedar sedar dah hari jumaat.. isnin depan keje.. kiwak..~

♥M.I.Z.A♥ said...

sedar ataw x..?
aku dh xnk sedar smua tuhh..

mulakan idup baaruu..
buat balik ape yg kte terlpas dlu..

yg pnting..blaja dr ksilapan..
=)

aku sgt ske post neh..!!
pndai ko mnulis..

Mr. Shcomey™ said...

silencer: kalau boleh...kalau xboleh cmne? hehe

heroic: ko asek tido,mmg la asek xsedar,ko sedar x pegi smyg jumaat td?

miza: kembang idung jap..sedar atau tidak, ko sorang je suke post aku..haha

aku said...

tiba2 br trsedar aku patut suka post ni jgk.hahaha sj nak menyibok

♥M.I.Z.A♥ said...

bertuahh gle ko....
sbb aku ske post ko..hahaha

Mr. Shcomey™ said...

aku: ciss..aku majok ngn ko..haha

miza:bertuah ke? kalau dapat duit,tuah la jugak...;p

aku said...

amoih,,mrajuk ka??haha yela aku nyesal xikot

Muhd said...

aku: haaa..mmg patot ko nyesal pon..heh..;p