Tuesday, October 13, 2009

Gosip bila x boleh tidur..

Sudah pukul 5 pagi.. aku terbangun hampir sejam yang lepas. Nak lepas hajat kecil agaknye..
Tak tahu la kenapeeeee dengan aku ni. dah terbangun tu,reti2 la tertidur balik..ishkk..da sejam aku golek2, buka fb yg mmg cm tade fungsi, buka itu,buka ini,buka itu kembali..lepas tu golek2 kembali..

hasilnye? same je..taleh tidur jugak..masalah betul..bila dah taley tidur, tangan aku mesti tercapai(mestinye laaa) hp lame aku..hp yang aku agak tidak guna pakai sangat da skang..sekali sekala aku panaskan hp lame aku tuh dengan menelepon pengguna2 maxis tegar cam mr heroic n mr ring tu..

Oh. Hp. Hp ni memang seboleh2 aku tanak pegang. Sebab condition,ringtone,wallpaper,alarmsound,gambar2, semua tersimpan rapi dalam tuh..x berubah langsung..dan semuanya pasal memori...memori yang pahit untuk diingati...shittuu..

Malam ni plak,aku terbelek2 plak msg lame2..wah..cm bagus je bila bace ayat2 msg tu balik..msg lame,setahun-2tahun lepas punye msg..so, janji2 palsu tu buat sakit hati jek..hehe..dengan selamber,aku keypadlock hp tuh, dan baring semula...

hasilnye? taley tidur terus! jadi, sebab tu aku dengan bajet bagus nye buat post nie. Ok. Dah selesai pon pendahuluan post aku...hehe

Kalau dah masuk bulan 10 ni, tema utama kat facebook -exam dan busy.. ye. Semua orang pon busy. Name pon setuden, mesti2 lah busy kan bulan 10 ni..time ni la semua projek, lab2 yang terkumpul, kuiz, nak disettlekan dan yang utama,start studi untuk final...

Alahhh bro, chillax la..baru je pagi tadi (isnin) aku submit 8 lab report aku..n kejap lagi (selasa) aku kena presentbentangkan projek MOM aku. Minggu ni jugak tarikh akhir submit lab report aku yang lagi 10 tuh..oh ye..aku amek 2 lab sem ni,tu yang nak dekat 20 lab report aku kene submit..stail kan? rabu(esok la kan??) ni pulak aku ade test, n jumaat ni plak aku ade test LAGI. dan FINAL aku 26hb ni. iaitu seminggu lebih je lagi.. oh ye,kenapa aku perlu cerita ape yang aku busy ni?? aku tahu, korang mst lagi busy dari aku kan? haha

Bila aku dengan tungkus lumus luahkan ke-busy-an aku ni, aku terlupa motif sebenar aku nak cerita dalam post ni..ade tadi..siyes ade weh motif die tadi..lupa plak..*sigh*
-terjangkit penyakit pelupa dengan Okayo nenek tua la ni..adoi..

Lain kali lah aku cerita ek..~.~

6 comments:

silence musica said...

xde keje betul dia nie.

♥M.I.Z.A♥ said...

bosan ke safwan...?
haha.

Patimah said...

kau ingat kau dash blog aku,aku tak nmpk??kuang asam na.sedarla kau pun dh tua dh

Wanturd™ said...

silencer: kol 5 pagi nak keje ape kan?

Miza: bosan? xkot..cume ade la sumting xkena..

aku: ahaa..nak kaung asam ape..ko kan cakap ko pelupa..ishk..;p

HEROICzero said...

cm butoh.. buang mase aku bace.. topik xmasok2 ngn isi..

Wanturd™ said...

hahah..kena2..