Thursday, September 10, 2009

kenangan hebat..aku suke!

wow..minggu ni aku lalui berbagai2 perkara/program yang aku rase beri aku kepuasan dalam perenggan hidup aku baru2 ni..yela..x semesti nye mende baru bagi ko kepuasan. kadang2 perkara yang lame bila diimbau, terbit satu kepuasan..
apa yang pasti..aku ketawa selalu!

- dapat jumpa budak2 kelas kat uia pj dlu..aku pergi gombak dan berbuka puasa same2 ngn dorang.same cam dlu.mulut kuat mengutuk jek..hehehe..

- main snuker dan counterstrike ngan geng2 kat uia dlu..haha..asek gelak je..letih kot!

- jumpe mber2 lame kat uia..banyak cerita yang x sempat nak sembang balik..huhu

- ade gathering ngn budak2 SMART..ade la dalam 10 orang kot..tempat tu memang terbaik! tp makanan je la xsedap..tp cm bese,malam tu mst kne karoke beb! huhu

- jumpe geng2 'disobey troops' aka budak2 mrsm langkawi dlu..wahh..lepak dan main futsal macam da xnak balik da..padahal ade kelas esok tuh..

minggu yang buat aku penat gile..tapi aku puas..puas dapat jumpe korang..ada yang lame x jumpa,ada yang tiap2 minggu pon jumpa..harap kita dapat jumpa lagi k..

p/s: raya dah dekat.tp duit tinggal rm50..adoyai..wahai kawan2..sila buat rumah terbuka nanti,n sertakan sekali duit raya k..please~~

ni buka puasa mrsm langkawi anjuran sabrina..lupe nak cite..heh
ni gambar team bola sepak yang juara kat uia dulu..legend~
ni gambar budak2 kelas kat uia..ni masa bbq la ni..
ni gambar kacak plus style dak2 SMART kat bukit ampang..

3 comments:

♥M.I.Z.A♥ said...

wahhh.....

time yg bgus utk wat reunion...
=)

HEROICzero said...

wor... cm ramai jek ari tuh.. rugi seh xde...

Wanturd™ said...

ahh...ko sume ponteng..haa