Monday, August 31, 2009

sambil tgok senario kat tv3,aku menulis...

cerita tentang merdeka kali ni..atau lebih tepat,cuti merdeka kali ni amat lah berbeza dari tahun2 yang lepas. tiada sambutan.tiada bunga api.dan tiada bendera free. ciss..
ini semua kerana menghormati ramadhan.. bagus.. aku lagi suka kalau tiada sambutan yang macam sebelum2 ni..sebab aku akan/mesti/wajib meluat tengok orang2 yang masih x merdeka2 dari barat ni sambut merdeka kat curve contohnye..penuh dengan permandangan menyakit mata..dan juara nya siapa??jeng3.. tidak lain dan tidak bukan,tentu lah melayu yang "terkenal' dengan sikap sopan santun nye tu...

ok. sudah mula tidak mahu bercerita tentang itu..lebih baik kembali pada sesuatu yang lebih baik.
hujung minggu yang bercuti ini,patutnye aku pulang ke kuantan..kerana memikirkan penat berpuasa dan menggunakan banyak duit,aku memutuskan xmahu balik lah..tggu cuti raya je la..

aku mengetahui sesuatu tentang dia bermalam di rumah kakak dia..ok.aku ambil kesempatan itu untuk memberi hadiah yang aku sudah sediakan..tetapi aku x termampu nak berkata ape2 walaupun aku ade mase yang lame..adoyai..haha

nota:
*puas hati main futsal 2 kali mggu ni..
*berazam nak tido waktu malam,dan bangun waktu pagi
*rancang nak siapkan lab report,supaya pasni aku ade mase nak studi..
*bengang laptop kne trojan..
*kepala selalu pening la..sape2 ade tip?

4 comments:

HEROICzero said...

the curve ah beb.. ade buih2.. wakakaka ~

adess baru jek aku nk jd insan yg lebih baek dlm bulan ramadhan neh... ish

jgn3x...

.heartless. said...

owhh..aku pon berpuas ati dpat men futsal...

laptop kne virus..?? ko online jekk..hikhik..

Mr. Shcomey™ said...

kne virus bukan semesti taley on9 dow..ahah

♥M.I.Z.A♥ said...

oooryte...orytee...
aku clap..=P