Saturday, June 27, 2009

tunjuk ajar ku sifu!~

walaupon sepanjang aku bercuti ni aku kuat berkaroeke,tp bukan lah sebab aku terpengaruh ngn rancangan2 realiti tv ni..aku x minat pon tengok AF, OIAM, atau pon Mentor dan tidak ketinggalan Bintang RTM yg sedang berlangsung sekarang..tp aku selalu jugak tengok Jangan Lupa Lirik..huhu~

owh ye..tahap kuat nye karaoke kami ialah jika x karaoke atleast seminggu sekali,rase x sedap2 badan, suhu badan meningkat, dan sakit bahagian kerongkong (cm selsema babi da).

dan geng2 kami sudah melepasi tahap karaoke jamban..dah xnak karoeke jamban kat megamall da..mic da x best kate nye..pergh..blom jadi artis,da demand..dan lokasi karoeke kami yang digemari ialah Xanax di Kompleks Teruntum..ultiliti sume baru2 dan lengkap serta tip top..lagu pon banyak update..yg penting, awek yg jage kaunter pon cun gle..haha

kenduri rumah naqi


ok..kerana sudah seminggu aku di kajang, dan baru semalam aku balik.selepas menghadiri kenduri doa selamat bagi kakak naqi yang akan melangsungkan pernikahan mggu depan, kami terus om om bong bong ke karoeke Xanax..naqi support beb! haha..

artis2 yang memeriahkan majlis kami kali ni ialah Amirul, Syazwan, Naqi dan juga tidak dan tidak bukan..SAFWAN...tepuk2..


ok..ni hasil sejam lebih karok :


ok..memang agak semangat..sebab kitorang g karok pakai baju melayu je taw..;p




p/s: sape2 nak beli album karaoke terbaru kami, boley tepon ok..hehehe

18 comments:

nad said...

sumpah comel gile korg karok pkai baju melayu.. hehe.. lagu2 mesti nasyid je an? heee

HEROICzero said...

skrg neh semua org mood karoke ke hah? hahaha

aku said...

kau karaoke lagu2 nasyid ke?
kagum aku dengan sahabat2 aku ini.tahniah2.
hahaha.cam bangang je

-N e Y r A- said...

coll gile pkai baju melayu pegi karok.

Mr. Shcomey™ said...

tu la pasal..ktorang ni perlu kelainan..haha
comel kan? itu bukan sebab baju melayu je..tp gabungan dengan kecomelan ktorang skali..hahaha

cess..stakat lagu nasyid tu,cm meniti di bibir jekk..hari2 pon nyanyi..hehehe..

heroic: jom karok..

HEROICzero said...

heroic << baru lepak baik karok! =p

silence musica said...

adik, ajak adil je? adil, belanja karaoke. itu deal ! x boelh elak2. hahaha . skrg ni sume mmg mood nyanyi. bukan mood nak cari ejrsey man u!

Mr. Shcomey™ said...

ehh.mmg skang ni musim cari jersey man u skang..adil..mber aku kat perlis skang,nak kirim baju?

haha..jom karok!!

HEROICzero said...

ah pandai2 korg deal.. aku xmo join xmo xmo xmo xmo...! ~

xpe, nanti aku suroh mizah wtkan facebook utk aku.. aku join korg.. utk mase skrg, aku xnak terlibat ngn perbincangan korg..haha

Mr. Shcomey™ said...

perbincangan da tamat pon..ape laa...suh awek buat..manje gle!!haha

HEROICzero said...

ala bole wt sendiri.. saje la manje2.. seh.. dengki la tu.. wakakaka

----wEenERism---- said...

wat facebook..??
haha...bole3....
=)

asl sume nk nyanyi2 neh...?
musykil...

Mr. Shcomey™ said...

haha..manje la sgt..
laa..mmg la sume orang nyanyi2 skang..kate jarang hujan skang,so tgh panggil hujan la..hehehe

HEROICzero said...

adoi x payah2.. jgn mengade.. malas haku nak berfacebook2 neh..

----wEenERism---- said...

pgl ujan...??
owhh...ptt lah skrg dh mula ujan balik..
ahaha...karut marut...!

adil, BUATLAH FACEBOOK.......!!

Mr. Shcomey™ said...

*aku punye layout sblom ni kne virus

haha..tp kalo suara aku,pggil peminat la..haha

ehh...adil..miza da suh tuh.jangan jadi bf derhaka..haha

cik kiah said...

comel??? geli gilaaa

hahahah

Mr. Shcomey™ said...

cik kiah..ade kah sukar menerima hakikat? haha