Wednesday, May 13, 2009

orang kuantan~ heh

**cun jugak

yuna - dan sebenar
oh bulan

jangan layan diriku lagi
pabila,air mata membasahi pipi
dan lagu2 di radio seolah2 memerli aku
pabila,kau bersama yg lain

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku

ku enggan
berpura pura ku bahagia
ku enggan
melihat kau bersama si dia
oh ku akui cemburu
telah menular dalam diri
pabila
kau bersama yang lain

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku

pabila kau merenung matanya
ku rebah,jatuh ke bumi
di saat kau benar-benar mahu pergi
seperti ku bernafas dalam air


adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu kau juga merindui aku
ohhh

oh ok..sume orang da pernah dengar lagu nie..n aku taw mst ramai da muak dengar..heh..tp ntah la nape aku nak post pasal yuna nie jugak..da sekian lame aku dgr,baru skang aku nak post..
ok..aku akui juga,aku taw lagu nie je..yg len aku dgr,tp x meransang pendengaran aku..so,aku minat yuna ade 3 sbb...:::

1st-suara die cm norah jones
2nd-lagu die ni dtg kat telinga aku time yg "kena"
3rd-die cun..heh
aku bukan la peminat die yg fanatik pon..aku xtaw biodata die,aku xtaw rupa sebenar die, aku xtaw die tggi mane, aku xtaw die punye myspace, aku xtaw die lgsung..
yang aku dengar2..die orang kuantan, die skolah kat kuantan,mak die cikgu kat sekolah sebelah sekolah aku..tapi mulut orang,bukan ley percaye sangat...kan? huhu
anyway..goodluck for her..harap2 la die terus maju jaya la..

26 comments:

Zulfadli Zainal said...

aiseh bro.
sudah jadi pemilik tunggal blog ni eh.

Wanturd™ said...

haha..bese la..gile kuasa..tade la..senang sket..dorang pon ade komitmen masing2..heh

RinG said...

terase seh ngan komen atas.. ahahah


yuna, aku da knl lame daa (time ni baru la sume nak ngaku knl) lol

♥M.I.Z.A♥ said...

ye..sy pon ske die..!!
huhuhu(sj nk nyibok)

iza zawani said...

haah
safwan ini mmg tamak
tupp2 da jd tunggal
haihhh

yuna2
mmg cun
kombang idong eih

iza zawani said...

eh lupe nk tny
skala bg bpe ek?
ngee

Wanturd™ said...

ring: time kasih atas sokongan ko dulu..aku hargai..cume ko tade sebarang peningkatan dari segi bilangan post,aku pon pecat ko..haha..gurau je beb..

wEenERism: ahh..ko nak sebok suke,kne charge rm2 sejam..heh

nyetmo: tamak ilmu,tape..heh..ikot muka,penampilan,ade la 4.5..tp yuna sbb suara die best,dapat extra 2..haha

iza zawani said...

aihhh
ape plak nyetmo
da lame x kne tumbukan padu nih
NYETNYET ok

ohh sonok2 je die bg skala kat org ye

Wanturd™ said...

nyetpe: ohh..mmg sedap..tp kne adil dan saksame la..

HEROICzero said...

ya saya?

Wanturd™ said...

menggelabah la ko adil..haha

silence musica said...

adil ni poyo apesal. hahaha

♥M.I.Z.A♥ said...

hikhik..kn dh kne serang...!

iza zawani said...

diulang..
NYETNYET

knp ye sgt jeles ngan name sy
hah.

adil dan saksama yee...
bru taw

Wanturd™ said...

haha..padan muke ko..

erk..bukan nyetmo-nyetpe?

HEROICzero said...

ahh korg dengki..

silence musica said...

adil, serious x dengki. serious x dengki langsung!

HEROICzero said...

haha zati, dh confirm2 dengki.. jgn bg alasan.. yg laen, aku xtaw la..

weh2, pengumuman.. MU menang weh!!!! juara liga..

mane liver-fool, chelski,
ARSE-anal? yaun depan cuba lg yek kawan2..

silence musica said...

adil ni poyo kan. guna blog org nak buat annoucement. xde blog sdiri ke? hahahahaha

Wanturd™ said...

tape..aku benar kan adil wat pengumuman pasal MAN UNITED JUARA BPL 08/09 kat blog nie..

HEROICzero said...

terima kaseh.. yang fan chelsea kat atas tu, jauh2 cket eh..

silence musica said...

adil - blah lar. bak kata ada silent reader kat blog kt ' we are not a .....apa eyh? . pergh lupa. sthng psl, bukan hanya sokong team yang mng je. kepala hotak mak nenek dia? dah suka chelsea sejak berkurun bila ntah? . xpe xpe chelsea, stakat arsenal, boleh lar man u kalahkan~

silence musica said...

safwan - tlg jgn backup adil. hahaha. (dengki dengki sbb adil di defend)

Wanturd™ said...

papehal adil..ko mmg btol..haha

Intan said...

wey...sbb ke 3 ko suke yuna tu ayt manis lorr..hahaha..:p

Neyra Shazeyra said...

mak yuna cekgu BM =)