Sunday, February 8, 2009

corat-coret di petang ahad

sunyi je aku rase bilik aku nie..dgn rumet aku yg da berhenti belajar,pastu dgn tade teman cm bese..aku rase sunyi+sepi...kadang2 aku kentut pon ley dgr smpai bilik sblah..smpai cmtu skali sepi nye..
itu baru bilik,blom hari2 yang berlalu lg..smpai kan kalo kat klcc pon ley rase cm snyap je..bia btol! haha

~~ahhh..aku bangun lambat lg arini..

cm bese,hp tade ape2 msg masuk pon walau msg maxis skalipon..cehh..haaa..aku da kurang pkai maxis da skang..pakai celcom upax jek.. bohsannnngggg~~

skang kol 3.30 tapi aku xmamam pape lg..diet dowhh..smlm jumpe lecturer uia ngn mber aku kat SMART dlu, dua2 kate aku da gemok dan kedepan..cehh.tape2..nnt aku exercise jd badan cm cristiano ronaldo k!

harini plak, da lbey sminggu aku xstudi pape..mmg chantek ahh..nnt ko fail safwan,baru ko gelabah..time tu xgune da wey!!waaaa

n skang aku xtaw nak wat pape..aku perlu istiqamah dalam wat xtvt,kalo x mule la aku sepi2 niee..adeihh..

chow beb!~

No comments: