Sunday, February 8, 2009

7.02.09

malam ni mood aku nak taip pasal ape aku wat hari nie.
setelah kecewa ngan jalan cte ongbak yg spastik semalam,ending bersepah2,and jalan cte beterabur(bdak2 siap mntak duit tiket kat aku balik..ahhh..naseb korang ah cte cambabis!!)so, aku pon terbangun agak lewat kerana berada di alam celcom sehingga lewat pagi..itupon naseb baek aku sudi membangunkan diri sebaik saje aku di call oleh mohd amirul.kate nye,kol 2 da ade kat klcc..baik boshh..

setelah bersuci sehingga wangi,aku pon mintak tolong mber aku bername aizat hantar kat ktm serdang..agak2 kol 1 cmtu kot..
yang aku taw,sedar2 aku da kat klcc kol 2 sumting..agak menepati mase laa..
si mohd amirul telah menunggu dengan si syazwan kat kfc klcc..
aku pon tanye ah ape program kte arini..dorang kate "tataw"...cantittt...penat aku dtg,tataw nak wat pe..
papehal pon,aku g makan dlu sbb makan tu fitrah bagi manusia...
nasi+sayur+ayam & 100plus+teh o beng = rm7++ agak mahal la bagi aku..hehe..

aku da buntu da nk wat pe..so aku pon bg idea yg agak bijak iaitu tgok pink panther..layannnn...
tapi ape lah nasib,aku sakit perot mase tgok wayang tuhh..tp bukan sbb angin ke ape,tapi sbb lawak gler(bagi aku la)..hehe..sial nye Inspector Clouseau!~
da abes tgok wayang,ktorang pon cari hala tuju masing2 arr..syazwan nk tgok ongbak plak..aku da kate xbest,naseb ko ahh..aku ngan mirul lak sangkut kat klcc tuh cari idea nk lepak tgok bola kat mane malam nie..

tapi bese la..time nak cari mber la,sume pon xangkat fon..dkat2 sejam2 ah ktorang tepon2+tggu2 kalo2 ade tempat dan mber utk melepak..
akhirnya,mr.helmi kacak mnjawab tepon,dan ktorang gerak g asrama beliau kat kg baru..

haihh..sesak abes kg baru..sampai2 da nk dkat isyak.so lepak2 ilang kan penat dlu..mase2 ni la aku mengidam kalo ade sorang yg boley urut belakang aku yang lenguh2 nie..adoyaaiii~

dalam 9lbey ktorang g makan malam kat area2 kg baru tuh..time2 tu aku pk nak balik uniten la..cm ganggu mber aku tu nk studi jek..owh ye...pelan asal nk tido kat asrama si helmi kachak tuhh..

dalam2 kol 11 lbey,aku da smpai kat uniten..si aizat amek aku lagi..trimas2...naseb aku agak baik dlm ktm tuh,sbb dapat duduk..perghh..bukan snang beb nak duduk mase naek ktm time2 camtu...

sampai2 je,aku xsempat duduk,mber aku si bean,bebel2 suh aku turun cpat,nak tgok bola..quaresma die da maen...cehh..tapi detik penting kalo g tgok bola nie,mase turun pagar belakang tuhh..mggu lepas aku jatuh dgn anggun dari ketinggian 2 meter tuh..agak perit la lutut aku..org tgok bola,aku tgok lutut..asek darah jek..so harinie aku lulus turun dgn cemerlang nye..bangga2..heh3..
dalam kol 2 sumting,ktorang da balik bilik,itupon lepas kakak yang jage kedai tu usha ketat je..sbb ktorang je yg bt xreti bahasa tgok bola lagi,padahal dorang nk tutup kedai..ahhh~ so,balik2 aku menghadap laptop aku nie..yahhh...end..ngantok2**

No comments: