Friday, November 14, 2008

snuker time....



hoho..smlm aku telah berentap dengan muhamad kebo@azrul nizam..berentap dalam snuker laa...3 frame je aku maen..kalah 2-1...cess...ni sbb aku tganggu konsentrasi laa ni...siotttt...
hmm..aku start maen snuker mase aku form 2@14 tahun.. skang ni aku da 20 tahun..da dkat 6 tahun aku menceburi bidang snuker nie..wahh2..
aku ni maen xhebat mane pon..stakat boleyyyy je la...kalo xkalah,aku menang..seri xpernah lg laa..
hmm..nk dijadikan cerita..aku start maen snuker ni ngan mber aku mase skola SMART dlu..xsilap aku zulkhairi yg ajak aku maen snuker nie..mase tu aku pegi ngn mirul..mule2 maen mmg cm hampeh laa..satu frame je da sejam nk abes kan..tp ble da pandai sket,ajak la mber2 laen maen..tmasuk la shanaz dan ago..akhir nye 4 ekor ni kecuali zul,telah jadi kaki snuker..hari2 laa nmpak kat Rally(tmpat snuker)..
ramai org pandang serong snuker ni sbb ade pusat2 snuker yg mmg salah gune tmpat dorg utk bt jenayah..tp xsume..byk tmpat kat kuantan ni sume clean..kire selamat dan jd tmpat hiburan la..
so,kalo ade sape2 yg berani,boley la kontek aku utk fight dgn aku keyhh..hehehe...
gtg~

No comments: