Thursday, November 13, 2008

arini dan today

ni la kereta bapak aku..yg aku gune kat kuantan utk bergerak dari satu destinasi ke satu destinasi..
hmmm..aku geram gle arini..marah..benci..bengang..
haihh..yela kan..ade org ni,mntak tolong ngn aku,aku xpnah pon nk berkira..ade skali dua aku xlarat,aku btaw..siang mlm ade je aku tolong..
tp ble lmbat sket jek,da xbley sabar..teros nk bt aku kne marah2..kalo marah sket tape,ni da tahap melampau! huh!
haihh..tu la kalo kte ni insan yg lemah..nk melawan,bukan hak aku..hm..berkenaan kereta kat atas ni,ni la yg ptolongan yg aku bg tuh..
tataw la nk ckp ble ade org mcm ni..ngade2 lbey..n tataw nk mngenang jasa org laen..
nk wat cmne..kdg2 kte yg terkena ni je rase teraniaya..tp dorg xpk pon yg mende tu salah..dorg xrase pon dorg wat salah..nk wat cmne..redha sudeyy...
aku tataw laa..semenjak dua nie..aku ase aku jd better dr safwan yg lepas2..aku harap ni bukan la buang tebiat,tp perubahan la bg diri aku..huhu..xnk mati lg dol..xcukup lg aku nye bekalan neh...harap2 laaaaaaa.......

2 comments:

silence said...

mmg pon awk! kt pon asik kene marah je sbb lambat. tp padahal kt ade buat kerja. itupon kt gigih nak tolong org tu. sabar je lar.

snoopy said...
This comment has been removed by the author.