Tuesday, August 19, 2008

ape nak jadi? ape dah jadi?

apa nak jadi dengan ppenyandang juara EPL iaitu xlain dan xbukan, manchester united.. per;awanan pembukaan season baru seakan-akan menunjukkan pasukan ini sudah hilang sengatnya.. dah xmampu untuk menundukkan sebuah pasukan yg bergelar newcastle united.. tp bak kate penyokong2 man u, awal lagi, rilleek...! ya, itu lah yg diluahkan oleh depa nih..

kita lihat pula pasukan yang sememangnya idamkan kejayaan dan patut dijadikan contoh oleh pasukan2 lain yg ingin berjaya. Pasukan yang sememangya gah membawa nama Chelsea FC unggul pada perlawanan pembukaan dengan kemengan 4-0 terhadap portsmouth! inilah pasukan yang bakal bergelar juara.. yang tidak menagguh-nangguhkan untuk mengumpulkan mata liga.

anda sebagai manusia waras seharusnya dapat berfikir dengan baik, manakah antara dua pasukan ini yang paling layak untuk bergelar juara untuk musim ini... .. sekian...

ps/ orang kata man u tak menang sebab xda ronaldo dan teves, tp RING nak kata, potpet port ni cam sunyi, mana cik kiah? mengape name dia da xda dlm list blogger untuk blog ini? cik kiah, sila jawab! mat potpet, sila rungkaikan persoalan ini..

1 comment: