Friday, September 24, 2010

Selamat Jalan!

Budak ni merupakan satu satunya adik aku. Dialah tempat aku peluk-peluk. Cubit-cubit. Gaduh-gaduh. Pow-pow. Main-main hikmat wira tunggal pejadah. Main bola. Makan minum. Teman hidup dari aku kecik sampai la aku besar.




Tadi dia berlepas ke Mesir. Buat medic katanya.




Kata-kata akhir aku " Belajar elok-elok, jangan main-main kat sana" -tipikal.



Bila aku tengok dia blah selangkah-selangkah menghilang, hati aku sebak.



Ngadakan? Padahal next year pon dia balik.



Nasib baik ada orang lekas-lekas pujuk. Kalau tiba-tiba air mata jejans keluar kat airport tu tak ke haru.




hoi hoi. jaga diri!

5 comments:

Shikin Ismail said...

abang yang sweet. auww.

Patimah said...

amboooi bagus adik kau amek medic.
hm tu ja

HEROICzero said...

alalala comei nyeeeee~

keh3x

De'din said...

balik ni jdi doktor !
boleh cucuk owg..
:)

me.. said...

akoo bLh rSe feeLin lYke tHat sBB akoo aDer sOrg kaKak n 2 aDik pomPuan n raPt caM sTory kO tUh..