Saturday, July 17, 2010

Yang Dibenci

Semalam aku ambil keputusan nak balik Kuantan weekend ni. So, selepas ambil adik dan member2 aku, aku btolak ke Kuantan.

Sebelum aku bertolak tu, aku rasa kelaparan yang amat. Mana tak lapar, aku tak makan pape dari kelmarin. Otak cergas member aku kasi idea nak makan ayam golek kat Pantai Dalam. Aku ingat ayam golek besar boleh la kenyang. Tapi kecik je. Sekor ayam golek tu 2 orang pun boleh habiskan.

Eh, apa mende yang aku benci sebenarnye? Fokus2.

Aku benci la lepas makan tu aku sakit perut. Bukan main sakit lagi. Dah sampai kuantan pun still sakit. Sakit dia bukan pattern nak berak2 tu, ni style yang senak2 tu. Hukmakkaihh. Sakit tak ingat.

Yang aku tahu, aku punya sakit perut, sampai demam malam tadi. Tengahari tadi baru rasa lega sikit demam tu. Tapi still rasa sakit kat perut aku. Aku pon dah malas nak pergi hospital sebenarnye. Tah mende2 ubat doctor kasi kang. Sama jugak tak hilang2 rasa sakit perut tu. Aku start rajin sakit perut time duk UIA dulu. Doktor kat situ pun hebat2. Macam2 penyakit dorang sabitkan kat aku. Dari gastrik, sembelit, hampir2 apendik, nak cirit dan paling selalu dorang kata perut aku masuk angin.

Oh no. Sakit perut pulak. bye

2 comments:

Anonymous said...

haha.xde cter len ke.berak la tahi la cirit la.xlalu ak nk mkn cmni.

Nand Nasyari said...

kau mengandung kot...