Sunday, July 11, 2010

Sampai ke Penghujung

Aku rasa baru lagi tengok opening game World Cup haritu. Tup tup dah final. Gila cepat. Ke aku tertengok siaran ulangan je opening game tu? oh no.

Apa yang aku dapat simpulmatikan untuk World Cup ni, World Cup ni macam shit. Banyak sangat kontroversi. Dari segi mutu pengadilan sampai la pemilihan player dan juruletih. Err. Dan juga team yang masuk final. huhu.

Terus terang. Aku memang tak suka Belanda. Ye. Belanda. Atau korang sebut Holland atau pon o-fuck-ranje. Team ni aku tak suka sebab suka berlagak. Ada ala-ala Liverpool. Baru menang group stage, dah bangga2 dengan main cantik. Tak cantik pon aku tgok game dorang. Laluan dorang pulak senang kecuali brazil. Dorang kickout brazil sebab pandai argue reff, pandai berlakon, and suka main kotor. Anyway, memang itulah bola sepak, tapi aku tetap tak suka.

Spain? Shit, aku tak suka dorang sejak dorang menang Euro2008. Mak aih. Macam dah agung2 kan team dorang unbeatable sangat. Puas hati aku bila dorang kalah dengan orang kampung Federer aritu.

Ahh. Even dua2 team aku tak suka, aku kena tengok gak malam ni. Takkan nak miss world cup final kot. Gila. Papepon aku harap Belanda menang dengan spain kali ni.

Sebagai sokongan tak ikhlas kepada team ORANJE aku sajikan korang dengan video klip di bawah. Layan.



Oranje memang annoying kan??

2 comments:

Anonymous said...

mencikkkkkkkk spain
mencikkkkkkkk!!!!

Anonymous said...

aku rindukan final 4years ago, ade italy, which explains why i boycott this final

-RinG-