Saturday, June 19, 2010

Siti Lela

Bila jalan-jalan kat youtube ni (hobi baru), aku rasa banyak terjumpa benda-benda yang dah lama aku lupa. huhu

enjoy!~





hahaha!

12 comments:

nand nasyari said...

haiwan ape nih?

Mr. Shcomey™ said...

hahahaha!

RinG said...

sesekali aku gembira dengar lagu ini sebab aku teraseee doww

Mr. Shcomey™ said...

kau suka terkincit pula? eh eh

hahaha.lupakan je la lela kau tuuu

RinG said...

ko jadikan jalan2 at youtube sebagai hobi? dude, get a life, get laid la!

E said...

pekan rumah pakcik.. kat tengah2 pekan depan IPD tu..

HEROICzero said...

agak2 bila speaker kat cc neh buat hal, time tu la post ko nak yg mcm neh kan? nak yg kene denga2 punye.. aku nak yg bace2 punye la sial.

jane said...

ceh lagu tak best


muahahahhahahahahah1

mana E???
kim salam syg aku pd dia ye abg hensem

kakkakaka

Anonymous said...

E: haaa..nanti singgah la kuantan. tak jauh pon .ehehe

heroic: ahhh.rajin2 ar cari speaker. tengok shasha grey semangat plak cari speaker.

jane: hai akak encem.

lagu ni legend wohh. perli habis. aha.

aku pon tak tahu E kat ne? E, awk kat ne? haha

-mr.shcomey

deus X machina said...

ntah pape

Mr. Shcomey™ said...

deus: ahh. poodah!

Tulip said...

nak commet..tapi x terkata-kata lah... so gelak jew la...

hahahahahahahaha...........