Wednesday, June 16, 2010

Lega

Kalau korang perasan, aku dah jarang update blog kebelakangan ni. Walaupun aku cuti, tapi aku macam tiada masa langsung nak update. Ni semua sebab aku hilang fokus sebentar pada hidup ni. Ya. Aku dah tersuka pada someone. Someone yang bawa aku balik kepada life game.

Jadual hidup aku dah mula jadi tak tersusun. Siang membuta, malam berjaga. Tengahari membuta, petang sampai pagi esok berjaga. Mata pun dah naik lebam. Nada dering telefon aku pon dah mula berkumandang balik. Tapi kadang-kadang je bunyi. Tapi kalau compare dengan biasa sebelum ni, nak bunyi pun payah. Bateri pon boleh tahan 2,3 hari ok.

Hidup pun makin ceria. Ayat-ayat gedik pun makin bersemadi dalam jiwa. Setakat tidur tu, boleh la tidur tersenyum-senyum. Macam kau dan kau alami jugak. Hehe.

Namun. Ya, terdapat namun di situ. Normal la, benda yang mulanya cepat ni, akhirnya pun akan cepat juga. Kan?

Maybe tak sesuai. Atau pun perangai aku ni cam sial jugak. Sebab tu tak kemana. Saling berkait jugak sebab2 tu. Hehe.

Aku rasa yang tamat tu, biarkan je tamat. Mula-mula ada jugak rasa nak cuba berbaik, tapi dia lebih harapkan tidak.

Wtf aku cerita pasal ni kan. Tape la. Aku dah malas nak kesah orang cakap apa pasal apa yang aku nak tulis kat blog, sebab aku rasa kau2 semua nak kutuk aku loser pun, post aku bosan ke, merepek ke, aku kesah ape. Haha.

Kepada awk. Semoga cepat gembira dan happy2 selalu. Oh ye. Saya memang suka berdrama. Nak buat camne. Dan untuk kali terakhir saya nak tujukan lagu ini untuk awk.



Ingat lagu ni? Tak sangka ada pulak gunanya.

Drama kan? Tapi awk dengar je la. Thanks for everything and it is nice to know you. :)

10 comments:

MOFASAD said...

KO UPDATE KE TAK UPDATE KE BUKAN AKU KISAH PON..................







>>_____________<<



...
SELAMAT PAGI!!!! SEMOGA CERIA DI HARI INI!!!!!
>>_____________<<

deus X machina said...

...........................

RinG said...

aku skang ni mane tido senyum2 dah bro, tapi aku paham kenape ko jarang2 bleh hapdet blog ni. hahaha. welkam dude, mengorat la bende paling best lepas blaja

Wanturd™ said...

farid: aku pon tak kesah kau update. cuma aku kesah lepas update, kau promot kat blog aku! hahaha. lol

deus: ??

RinG: yeke? dengar game2 baru skang? haha.. haa.dulu aku da ajar kat kau, skang baru nak tahu ke.

Hellioz said...

CUN!

gyaahahahahaah
chillax sudah~
gyahahahahah~

Nand Nasyari said...

ahahaha...
kau jgn ngade2..aku yg tua bangka ni pon xde bf lagi..
nk kene sepak ngn aku ke shcomey..?
wakakaka..
bile mau karok lg? ;))

Wanturd™ said...

hye hellioz. tq singgah. btw, dulu selalu baca, tapi tak pernah komen blog kau. segan. sebab2 segan, budak2 komen atas ni tahu. hahaha.. btw, deus peminat setia ben.hahaha

tengah chillax la ni.lepas post ni, tiba2 situasi berubah. keh3

nand: aku tahu kau tua lagi bangka, tak perlu mention.wakaka. amboih.nak tunggu kau, mahu berabad lagi. karok? nnt aku setting ngn farid ngn deus. tunggu aku balik kl ar weh.

deus X machina said...

butoh hang

HEROICzero said...

ah sudah~ dia dah mula dah.... wakakaka~

Wanturd™ said...

mula apa cibaiiii..haha