Tuesday, May 4, 2010

Hidup 2

Hai.

Sekarang ni aku rasa aku berada dalam persekitaran yang tak begitu sihat. Persekitaran, bukannya aku yang tak sihat. Tapi kalau asyik dalam keadaan begini, aku pun boleh jadi tak sihat.

*sigh*

Bilik panas gila dan badan asyik rasa gatal dan kena gigit.

Nak beli kipas baru dan cadar baru!

14 comments:

Alien Hijau said...

alasan je tuh. padehal tak mandi kan? hak3

nand nasyari said...

bdn kau byk kutu babi tu..wakaka

ain fathihah said...

beli jgn tak beli.
pasang aircond juga

Sharul Ezham Rosli said...

sbb ko ta mandi wajib kan.

E said...

banyaknya tuduhan2 liar.. haha kesian dia =p

Mr. Shcomey™ said...

alienhijau: aku mandi pakai sabun lagi. alien memang la tak mandi. takleh kena air.hehe

nand: kutu babi, jangan babi da la. haha. tp aku punye badan bersih, licin, dan tough.

ain: aircond york cooling ke? haha

am: emm.ade kemungkinan gak tu. hehe

E: tahu tape! ramai betol dengki. hehe

E said...

awak kan orang hot.. biasalah.. hahaha

Mr. Shcomey™ said...

haha.ciss. perli

E said...

eh, laaaa.. nape? ada ke? ngeh3x

Mr. Shcomey™ said...

owhh.tape. tunggu nanti sy lakukan pembalasan. hehe

melon. said...

tukar cadar tu wajib. haha.

E said...

pembalasan??? eeeeuuuwwww taaakuuuutttnyeeeee LOL

deus X machina said...

..............

E said...

deus speechless??? huhuhu