Wednesday, April 14, 2010

Pujangga Ini Malam

aku harap sebab dua wanita yang aku galas kini tak merosakkan hubungan aku ngan Allah, keluarga, kawan2, masyarakat dan manusia dan alam tumbuhan

Ok. Itu petikan kata2 rakan aku. Nampak macam ikhlas dan murni tapi sebenarnya macam satan juga maksudnya. Haha. Dua wanita.

wanita ni memang punca pergaduhan lah. kalo orang lain sebab wanita bergaduh ngan kawan
tapi ko lain,sebab kawan, ko bergaduh ngan awek sendiri, tapi kirenye bergaduh la jgk kira, konklusinya adelah, pompuan ni punca ketidak amanan dunia lah

Itu petikan kedua. Dia tuju kat aku. Cilakak.








Kesimpulan:

Ramai kawan aku sebab awek, lupa kejap kawan. Pentingkan awek. Bagus la tu.
Tapi aku lain. Sebab rakan-rakan, aku susahkan diri dengan gaduh dengan awek.


Keh keh Keh. :)


psst: relek ar bro. aku gurau2 je. aku harap kau dapat pujuk dia keluar nnt. keh3.

15 comments:

nand nasyari said...

malangn ye org jd gf kau..haha!

Siti Nur Aminah said...

thu xpe..n aku xske gle laki gado sebb awek n ppmnp gado sebb jntn..memalukn

Mr. Shcomey™ said...

haha..aku rasa tak malu mana kot. kalau jantan bergado pasal berebut jantan, tu pelik sket.keh3.

Mr. Shcomey™ said...

nand: eh. lupa nak reply.keh3. ape lak malang.. bertuah la dapat aku.kot. haha

nand nasyari said...

bertuah..? hahaahahahahaahahah ;D

E said...

emm, perempuan kena la pandai bawak diri..

Ribena said...

Salam ! :)

Hohoho, kawan awk ni memang nak kena karate dengan saya ke? Sampai dua perempuan sekali ! Ish ish..

Mr. Shcomey™ said...

jangan. tah2 awak da penah jumpe die.opss

HEROICzero said...

sape weh sape?

Mr. Shcomey™ said...

tade sape..shhhh

Anonymous said...

This opened my eyes!
Hopefully will do the same to you!
Please see before you judge!

ZEITGEIST: ADDENDUM

http://www.zeitgeistmovie.com/

Money as debt

http://www.youtube.com/watch?v=vVkFb26u9g8

project camelot magnetic motor

http://www.youtube.com/watch?v=hkgyY47duCM

Importante please pass forward

Tulip said...

sampai mcm 2 sekali...rasanya tulip sokong nand...hehehe

deus X machina said...

awak n nand memang secocok

Anonymous said...

haha..deus taleh blah..

Anonymous said...

reported most of the people repayment your borrowing products timely plus free of fees and penalties
A respected credit debt a good cause plans the sheer number of families turning to these people regarding guide above cash advance loan credit card bills that will two bottle it. credit card debt charitable suggests approximately purchase your temporarily, substantial interest fiscal loans in 2010. Typically the charitable claims a couple of years previously the sheer number of prospects with them was first trivial.
kredyty przez internet bez bik
pożyczka z dostawą do domu
zobacz adres strony
szybka pożyczka
zobaczysz więcej odwiedzając ten adres

http://szybkapozyczkabezbik.org.pl
http://szybkapozyczkabezbik.org.pl
http://pozyczkanadowod24.org.pl