Wednesday, March 24, 2010

Awas!







Awas gadis-gadis.

Hati-hati sama panahan berbisaku.





**sangat busy,hanya gambar saje boleh diupdate

30 comments:

Anwar Ibrahim said...

Awak nak panah nand ek

nand nasyari said...

sejak bile anwar ibrahim melawat blog ko neh..? :P wei..ang toksah poyo la...panah2 kunun..hak3 ;D

Che Det said...

Depa siapa
Kita siapa
Cakap tak pandaii

Mr. Shcomey™ said...

aku rasa aku taw siapa setan yg pakai id dua ni..cisss.haha

nand: owww.kau gelak ek..kalau kau,aku panah kat dahi je..haha

deus X machina said...

takat amik eksyen je leh...lawan panah memanah jom

Mr. Shcomey™ said...

bak datang la deus..pastikan kau kuat dari segi mental dan fizikal.

sebab....

"not arrogant, just better."

deus X machina said...

i'm arrogant n better
erk888

Mr. Shcomey™ said...

perghhh.tiru tagline photo aku! haha

nand nasyari said...

apesal dahi aku haa..? bajet tepat sgt ke ko panah ha..? wek..!!! ;D

Mr. Shcomey™ said...

bukan nak bercakap besar atau pon bongkak, tapi memang tepat. hehehe

Anonymous said...

aku pon bizi jgk skang neh. bz gile kot

-ring-

Siti Nur Aminah said...

bisa la sangat kan

Mr. Shcomey™ said...

Ring:sama je kau bz ke tak...hahaa

aminah: blom kena blom tahu..eceyy.haha

HEROICzero said...

hatiku bersedia di-panah olehmu. =)

Mr. Shcomey™ said...

awwww.kerana dada yuu tebal,aii kena panah kuat2..haha

DJ Lin said...

Selamat memanah hati nand

Mr. Shcomey™ said...

kuang ajor. ingat aku tak tahu ar sape guna nama dj lin..

haha...kalau nand, aku panah dahi je.

E said...

panahan berbisa??
wahh!! takOtnyeeeeee!
muahahahahaha

uish dasat la blOg awak
anwar ibrahim pOn ada kOmen LOL

Mr. Shcomey™ said...

takot kan? kan? hehe.. ciss. nak kena tak? haha

ehh..yang anwar ibrahim, che det, dj lin tu, satanic tu..memang boleh menyamar2 berbagai rupa untuk mengelirukan umat manusia..haha

E said...

saya ada perisai a.k.a. bahasa
saintifiknya armOur..
kebal sebarang panahan.. muahahaha

Owh.. memang ramai pOn yg leh nyamar.

Mr. Shcomey™ said...

jangan konfiden sangat..ini panahan berbisa taw..haha

deus X machina said...

dasat lagi belog ko dr aku
anwar pun komen

Mr. Shcomey™ said...

yeke deus? aku kena berbangga la?

deus X machina said...

anwar pun xpenah datang belog aku
walaupaun aku penyokong dia

so berbanggalah
keh keh keh

deus X machina said...
This comment has been removed by the author.
nand nasyari said...

tepat sgt..? ok...try tgk..? hahahaah..
kompem xkene..lalala~ ;D

nurul nadia said...

weiht, update lerrr..

Mr. Shcomey™ said...

jom try..kau bawak la abe dues mu main memanah skali..hehehe

Mr. Shcomey™ said...

taley update la..exam mendatang. lepas selasa, boleh update selang sejam.hehe

jane said...

ceh..hahahahhaah