Friday, December 25, 2009

Separuh Nafas

Atas permintaan ramai sendiri, aku buat karangan hari ini. okeh bebeh?

Hari ini,aku bergaduh2an dengan seorang rakan sejenis. Kali ini sedikit berbeza, aku pulak marah orang, bese nye, orang yang marah aku.

Entah mengapa, hati aku berasa cukup hotstuff malam tadi. Mungkin disebabkan wayang Treasure Hunter tu ala2 gampang yang buat rugi duit, atau pun mungkin kerana hati ini bengkek dengan kisah silam yang berlaku? Dendam ke? Tidak. Sekadar tak mahu pisang berbuah dua tiga kali.

Aku rasa la kan. Aku macam dah pesan awal2 kat mber aku. Korang nak bahan, kutuk, tumbuk, cubit, geletek, raba sound aku, aku tak kesah. Hati aku terima je. Yela. Masing2 punya perangai dan pandangan kan. Mber2, aku tak berkira. TAPI! aku paling pantang orang buat tahi dengan aku. Tak kesah la tahi tu kuning, coklat, atau hijau. Atau pun cair2 masam plus ade serpihan2 cili merah. Asalkan tahi, aku memang bengkek.

Ape korang rasa kalau kena tunggu sorang2 lame2 kat kl yang jauhnye dari uniten lebih 20km, tapi last2 tak jadi lepak. Pukul 2,3 pagi tu beb! Apa korang rasa? Rasa nak marah tak? Rasa nak cubit2 peha sendiri tak? Rasa nak main badminton pastu smash hidung opponent kuat2 tak?

KURANG AJAR!

Cuma kali ini, takde la tak jadi lepak cam dulu tu, cume aku kena tunggu lagi lame lepas aku kena tunggu lebih sejam kat pj tuh.. Kira lebih kurang ngn kes dulu, tu yang hati aku tak tertahan lagi untuk bengkek! I pon ade hati dan perasaan taw!

Cuba matang sikit fikir tu. Apa salah kau beritahu awal2 yang ade hal, tukar pelan ke. Ini tidak, biar aku jadi gila sorang dalam kereta tu untuk tunggu korang. Ingat aku tugu negara ke boleh terpacak lama2? Aiyooo..ane gedegang! tambi salim bachik!

Dah2. Sebelum aku rap macam toophat untuk carut2, baik aku sudahi karangan aku ini dengan serangkap kate...

FUCK OFF!

7 comments:

HEROICzero said...

indah ending kamo0 itu.. =)

Mr. Shcomey™ said...

fuck off u too..haha.maaf.tidak ditapis

aku said...

ni mmg musinm f*** ke?hahahha
kalau aku jadi kau aku pun bengang dowh.janji melayu camni la.org mcm tu lain kali jgn buat dh janji dgn dia.aku pun byk kali kena.biasa lah org berhati mulia mcm kita ni mmg sll kena.haha.laen kali smntr tggu kwn kau baik kau blnja aku minum.starbuck ke white coffe ke.hehe

Mr. Shcomey™ said...

berhati mulia yek? bese la kite2 ni..haha..
aihh..aku x teringat plak nak ajak kau minum.tp kau slalu bzzzzz...heheh

nad said...

haha. kasihan kamu. sbrlah ye sabariah? hee

Mr. Shcomey™ said...

sabariah mak aku la nad..yg kenanye aku,aku la yg kne sabar..

aku said...

haah la aku sll bz.bykla kau
ah sudah la *emo* haha