Thursday, November 20, 2008

ujan o ujan, kenape ekau ujan

wah, lama gak a aku xmenulis di sini. kudos kepade mr.schomey sebab menulis tanpa henti di sini. bizi katekan..


sebab memang tak tau pebende nak cakap, aku nak melaporkan laporan cuaca lah.


Saya RinG melaporkan dari Kota Bharu. Hujan lebat dan renyai-renyai tanpa henti sejak semalam telah menyebabkan longkang-longkang di sekitar bandar mula dipenuhi air. Jika berterusan warga Kota Bharu boleh berpesta air lusa. Sekian


Itu dia, keadaan sebenar di sini. Dah lama aku x merasa kehangatan cahaya matahari nih. Jalan nak masuk area rumah aku pun daa naik sket. Sebenarnya, ingat nak taruk lowered spring kat keta aku, tapi sebab situasi hampir banjir ni, postponed la jawabannya.

1 comment:

Mr. Shcomey™ said...

tu ahh ko...buang sampah kat longkang lg..kan da naek air..wahlawehh...da ade kete skangg...xajak aku nek ponnn