Friday, July 11, 2008

Generates Profesional...




aku tataw la btol ke x aku eja slogan tuh..tp tu la moto kami..uniten..huhu..da mnjadi warga uniten da aku skang..bkn la mahu mnunjuk2 atau riak takaburrr..tp sekadar nk memaklumkan pade rakan2 yg masih tataw...(itupon kalo bace post aku neh) hehe..dgn keluasan yg berhektar2 agaknye..aku terpakse menapak ke klas..biar pon jarak nye mgkin lbey jauh dari rumah aku ke megamall..hadei..tp ilmu punye pasal aku pergi jgak...harap2 xkan berubah semangat aku nie..huhu..
aku sebenarnye apply mara...harap2 dapat..aku xmampu utk pnjam ptptipu...or ptptn...mahal woo..n life kat sini pon ok..mber ok2 jek...n aku de mber ngn mamat fiji..mnyembur2 air liur aku nk speakin kan..tp aku usaha kan juge laa supaye aku fasih bi macam Ring tuh..
aku berazam la aku nk bt btol2 kat uniten ni..xmo ulang ape aku silap sgt kat uia..n safwan tetap safwan tp dgn diri yg baru....peace..

2 comments:

Amiene Rev said...

Hayakallah,

Bagoh la demo buleh ngaji di TNB. Nati boleh keghijo di TNB. Karen ni jame lo ni rakyak Malaysia ni meme nok paka bena.

Keghijo hok lagu ni buleh bue kebahagiae kepado kito semuo, rakyak Malaysia.

Letting the time pass me by said...

Good Luck... jangan jadi macam saiful cukup la... kang banyak kontreversi...