Thursday, April 1, 2010

Cerita hari ini

Weh Kuantan. Kau jangan pergi mana-mana hari ni. Petang karang aku sampai tahu.
Siap sedia karpet merah untuk aku.






Hei kengkawan yang free, jom dating :)



*Psst: Blog yang aku taruk kat tepi page,
memang aku selalu baca.
Feveret aku.
Komen je kadang2 terlupa.hehe

12 comments:

nand nasyari said...

kau ingat Kuantan tu ske sgt ke ko dtg situ..?

hahahaha...weh..ape brg kuantan weh..? haaaa...cube jwb sket kt aku.. ;D

Mr. Shcomey™ said...

suka..bila aku balik, mesti senyum2..

kuantan tu nama temppat, bukan nama barang...ape la kau ni.geografi pon fail ke??

aku said...

ekau dah balik ke??baru nk belanja makan.ahahah

Tulip said...

haha..entah sape la nak bentang kapet merah 2..

deus X machina said...

kesian org kuantan, menyampah mereka mendengar kepulangan ko....
hak hak hak

E said...

ni dah sampai la ni kat kuantan...? =p

Mr. Shcomey™ said...

aku: tape2..kau simpan dulu kasi banyak2..nnt boleh blanje aku yang mewah2 sket..

tulip: ramai kot.. dari gambang sampai bandar kuantan ada karpet merah..

deus: hero kuantan beb..semua gadis2 tertunggu2 kepulanganku..

E: skodeng ek? awk komen time sy baru sampai kot..hehe

E said...

waaahhh!! hebatnye sy!
cam tau2 ajek kan.. ngeh3x
biasala.. =p

Mr. Shcomey™ said...

elehh.tipu sket dah percaye..keh3.. ;p

Anonymous said...

pemalas komen!

-silence-

Mr. Shcomey™ said...

cissss..

HEROICzero said...

shh... silent please~