Thursday, January 29, 2009

journal 1-trip to air terjun pelangi dan gua charas

bertolak dari bandar kuantan

Pemandu berhemah kite-Mr Amirul


dalam perjalanan.ni kat kuantan lagi.


sungai lembing yang aman..:)

penunjuk arah yang "cemerlang"
--->jambatan gantung
stesen minyak tengah jalan..btol2 old school..

kacak2 belakaaaa!

jambatan/titi menuju ke Air terjun Pelangi

jalan tanah+batu..tengok cm kacang je nk g..tapi ni la antara part yg mncabar..

sampai dan bergambar tanda kenangan..
>>sungai kita tanggungjawab kita~
--->big foot
--+ mulakan perjalanan ke target kedua
----++ sifu dan tongga
-----
aiskrim rm1 je..tapi mirul kata sedap!~
-----
permandangan dari jauh..dan juga dekat..
posing kulit album terbaru...

siapa masuk free,kena kejar ngn anjing..siyes!~ haha

santai2 di gua niang rapik.yo2


kami ahli kelab kembara kuantan~

**catitan:kami tak berjaya sampai ke air terjun pelangi kerana terlalu mencabar..
** air terjun yang aku paparkan tidak diketahui nama,tapi lokasi nya adalah tengah perjalanan ke air terjun pelangi

4 comments:

Red Butterfly said...

abes tu? sia2 la lalui jalan penuh liku, tak sampai jugak ke destinasinye ..

Mr. Shcomey™ said...

tape...bukan sume mende ley bjaye.nextime mesti ktorg smpai!~ haha

V . P . L said...

pergh..gambar photographer sekeping je?.. haha

niachrysalis said...

owh owh gua tu kat mana?
nak direction!