Friday, December 5, 2008

hidup di UNiten..

hai..dah seminggu aku belajar di uniten sem 2 ni..penuh pancaroba dan liku2 sekali..
-ketiadaan laptop menyebabkan terputusnya hubungan aku dan dunia luar..
-ketiadaan kereta menyebabkan aku selalu melepak kat cafe bila gap antara kelas..xmanfaat.
-ketaksamaan jadual dengan clasmate aku sem lepas menyebabkan aku berdikari habis..
-telefon bimbit aku dah rosak..bunyi pon tade.speaker pon dah xbtol...
-tiket bas balik kuantan habis dan aku beraya di KL...diulangi BERAYA DI KL..
-awek tade kat sini,tak boleh nak dating..cess
-internet kat uniten cam babi panggang..lembab nk mampus..
hmm...itu je la antara liku2 yang ku hadapi kini....adeh..
nk menjawab soalan ENcik MAJA:- aihhh...blog ni aku ngan amir je yang taip2..amir pon pkai 2 id..tu jd ramai..haha

No comments: