Thursday, November 13, 2008

bola itu safwan..safwan xbulat cm bola..


yop..da lame xmenulis(merepek) so arini aku ade mood lak nk tulis balik..hehe
actually aku skang da start maen bola balik setelah lame terperap kat bilik di uniten tuh..
nnt kat uniten akan ade pertandingan bola sepak unitencup.. 24 pasukan je boley masuk..mmg dak2 ni da xsabar nk join..exam xabes lg,da sebok2 bt frenly..

hm..team aku kali ni aku join rumet aku jek..bdak2 senior laa..xterer mane dorg kate..so tujuan dorg join pertandingan ni utk have fun..bantai je la labu..

so, aku ni plak jenis smgt maen bola..dgn tidak semena2,aku pon berlatih la bola ari2..bkan blatih pe pon...joging2 jek..bak kate org tua2, biar maen xterer, jgn maen cm tahi..huhu..

so safwan..ape lg..
joga bonita la santos no mor bidaa...yayaaa

No comments: