Saturday, May 24, 2008

sugul.kelu

24th mei..a'ah..hari ni da genap 11bulan aku dan dia..tp xmbawa sbarang makne da...aku sbnarnye tataw nk ckp pe..n aku rase xpatot aku tulis mnde ni kat sini..tp aku tulis jgak..tah la nape..

kerja....mmg pnat..tp aku bt jgak,sbbnye nk cari duit..sbnar2nye..aku keje smate2 nk tampung idop aku nnt..aku taw aku mmg boros n aku nk prepare utk Kami kat kl nnt...plan awal laa..tp bt pe dow aku ade keje,dapat gaji,tp aku da ilang die sbb keje aku ni...bodoh..aku tataw ape yg malang naseb aku..aku pnat2 cari ape yg aku kurang slame ni..tp aku tercicir kan ape yg aku ade slame nie...

da mmg lame ktorg mati2 pertahan mnde nie..n msg2 da byk mnderita..aku akui sume tu..mmg aku xpuas ati..tp da mmg itu kehendak Dia..nk wat cmne....

lagu...mmg aku tnsen dgn lagu..sbb asek paham kena je ngn prasaan semasa aku....lagu 1st yg aku dgr lpas aku cmni smlm,,lagu "lonely" by akon..bapak ahh..cm perli dow..jahat tol radio hot fm nie...sial!!

...................... .... ................sugul n kelu kaler idop aku skang nie...arghh...sial laaa.....!!

aku rase nk berenti keje laaa..wat pe dow..tade gune daa lgpon..aku pnye plan da hancor pon..ishkkk.........hm..kalo korg tnye ape aku rase smlm...aku xrase sedih pon...cume aku rase kecewa..rase marah kat diri sdri...rase mnyesal..n rase ngantok..huh..aku sbnarnye aritu jatuh time futsal..lutut aku berdarah..n arini aku cabut kuping die smpai bdarah2 tp xrase sakit pon..aku rase sakit kat ati aku ni lg perit dr sakit ni..aduh..aku xtahan..

hm...boley ke?? btol ke aku ley lupe cmtu jek..adei..mmg boley sbnarnye kalo aku buang gmba kat dompet aku...buang gmba dlm hp aku sume..tp sggup ke? memori mmg pahit..patot la manusia djadikan sbgai pelupe..tp...boley ke lupe?adehh....

aku mmg gelabah...pasal dek sorg pompuan..aku da ilang arah..jd cm bangang..tp nk wat cmne...itu adalah aku...

aku mmg sorg yag amat terok..aku da ckp mcm2 kat dia..aku mmg taley nk kawal diri aku..cm dia jgak..aku da tlepas mcm2 n aku ase bengang sgt kat diri aku sbb aku jd cmtu..n ade tu..die da salah pham mksud aku..hm...aku xpatot bt cmni kat org yg aku syg......hm..sorry~

~end~

1 comment:

RinG said...

rilek wan, rilek, melayu mudah lupe, jap agi ko tenang a.. haha.. keje je! chaiyok! igt, bunga berkuntum2, tp kumbang tidak berekor-ekor.. haha